Vi har det med at glemme fødderne – vi skænker dem ofte ikke en tanke, før end de gør ondt, eller hvis nogen gør os opmærksom på dem.

Fødderne lever det meste af deres liv pakket ind i sko.

Undersøgelse / Få sunde fødder

Fødderne lever det meste af deres liv pakket ind i sko.

Fødderne taber dermed den oprindelige evne til at tilpasse sig og det udspiller sig i kædereaktioner op igennem resten af kroppen.

En stiv fod giver en stiv krop, svage muskler i foden, giver fx dårlig kropsholdning, koordinationen forandres og blodcirkulationen mindskes.

Skader, sygdom, genetisk arv, overvægt og uhensigtsmæssige sko er blandt de hyppigste årsager til ømme fødder eller tæer.

Uanset årsagen er smerter i fødderne næsten altid resultat af uhensigtsmæssigt brug af fodens knogler og muskler. Foden er fundamentet for resten af kroppen.

Her får du fuld status af dine fødder.

• Hvordan har din fod det
  • Hvad skal du være opmærksom på
  • Hvad er din fodtype
  • Hvilken sko passer til dine fodtype
  • Hvordan er muskeltonusen i din fod
  • Hvordan står du på dine fødder
  • Hvordan undgår du skader, dårlig knæ, hofte mm.

Fodundersøgelse 499,-

Detox fodbad

Fordele ved detox fodbad er at det fjerner uønskede affaldsstoffer og toksiner og så optimerer cellefunktioner i kroppen.

Funktion:
Grunden til fodspasystemer, er så effektive, er fordi dine fødder indeholder flere end 60 akupunktur-punkter samt 7000 nerveender.

Som resultat af dette vil det blod, der strømmer til dine fodsåler, tjene til at komme af med toksiner gennem disse nerveender og akupunktur-punkter.

Dette får din krop i balance, og harmoniserer den ved at sende signaler op gennem lymfekirtlerne for at stimulere afgiftningsprocessen.

Detox fodbad 199,-

Ved Detox Fodspa bruges der elektrolyse til at fremme din krops naturlige afgiftningsproces igennem stimulering af de forskellige væv, organer og systemer i kroppen.

En spole er indsat i fodspaens skål for at skabe de elektromagnetiske felter i vandet, som trækker forurening og andre tungmetaller ud i vandet.

Du vil i løbet af behandlingen se, at vandet i spabadet skifter farve, hvilket er skyld i den ioniseringsproces der sker i fodbadet.

Fodbadet kan hjælpe med:

• Dårlig hud og pletter
  • Forkølelse, influenza og bihuleproblemer
  • Sløvhed og træthed
  • Hovedpine og migræne
  • Lugtende ånde og kropslugte
  • Kliniske forsøg har også vist betydelige resultater med en bred mangfoldighed af andre lidelser.