Ansigtsbehandlinger

Som lægeeksamineret kosmetolog med speciale i hudproblemer er alle ansigtsbehandlinger af højeste kvalitet og tilpasset din unikke hud.

Klassisk ansigtsbehandling 650,- (45 min.)

Hvis du er personen med for få timer i døgnet, men stadig gerne vil have en effektiv og multi-funktionel ansigtsbehandling, så er  klassisk ansigtsbehandling godt valg for dig. Der behandles i Medex produkter tilpasset din hudtype, mens lysbehandling arbejder i dybden.
Hudanalyse, afrensning, peeling, ampul/serum maske og lysterapi.

Luksus ansigtsbehandling 850,- (75 min)

Eksklusiv og luksuriøs behandling af ansigt og decoletté.
Denne behandling er til dig, der ønsker en forskønnende ansigtsbehandling med dejlig massage og få kroppen ned i gear. Lad al stress og jag være uden for vinduerne og nyd dit afslappende momentum.

Du vil opnå et øjeblikkeligt fix og boost af huden med fornyet vitalitet og et forbedret og smukt udseende.
Vejledning om hjemmeprodukter indgår

Akne/dybderens ansigtsbehandling – 60 min  750,-

Denne behandling inkluderer afrensning, peeling, udrensning af urenheder, ampul/serum, maske og lysterapi

Afsluttes med creme pleje af ansigt/hals og øjenområde.

Vejledning om hjemme-produkter.

En behandling hvor der virkelig kan ses en forskel, uanset om det er teenage- eller voksen akne. Vi benytter specialprodukter af højeste kvalitet til alle behandlinger.

Det kan være til stor gene at blive ramt af akne, og det har jeg en stor forståelse for. Derfor er jeg også glade for at kunne tilbyde et professionelt behandlingsforløb, der er baseret på mange års erfaring med netop denne hudsygdom.