Det kan være noget så hyggeligt med en aften på terrassen – lige indtil du dagen efter vågner med myggestik rundt på kroppen.
Akupunktur er ret effektiv til at begrænse mængden myggestik og insektbid. Udover at reducere mængden af synlige og generende stik og bid betydeligt – gør behandlingen at de stik du måske alligevel oplever, hæver og kløe mindre

Myggestik

Hører du til dem, der altid bliver stukket af myg om sommeren, og som generes voldsomt af stikkene, der klør, bliver røde og hæver op?

Så kan akupunktur hjælpe.

De seneste par år er vi mange akupunktører, der har givet rigtig mange behandlinger for myggestik med virkelig god effekt.

Behandlingen er meget simpel og består kun af et par enkelte nåle.

Behandling for myggestik 399,-

Med denne akupunkturbehandling mod myggestik vil du opleve at blive stukket langt mindre, end du plejer, og de myggestik, du får, hæver mindre op og klør mindre.

Hvornår og hvor ofte skal du behandles?

Det er altid godt at forebygge og få den første behandling, når sommeren starter, men du kan også sagtens få behandling, når du får de første myggestik.

Nogle gange skal der en enkelt behandling til, men ofte skal der et par behandlinger til henover sæsonen for at opnå en mærkbar effekt. Der kan godt gå en uge eller to, før effekten af behandlingen er optimal.

Når du har opnået en effekt, kan du forvente, at behandlingen varer cirka et år.